…πώς να κάνω το παράπονο μου

Ο ΚΣΚ είναι εδώ να σε συμβουλεύσει όταν παραβιάζονται τα δικαιώματα σου.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε ηλεκτρονικά, είτε στέλνοντας μας φαξ ή ταχυδρομικώς .

Στα πλαίσια της καλύτερης λειτουργίας του τηλεφωνικού του κέντρου αλλά και της καλύτερης εξυπηρέτησης των μελών του, έχει αναβαθμίσει τη λειτουργία του με νέο Παγκύπριο αριθμό.

700 00 700!

Το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΣΚ είναι στη διάθεση σας για να σας πληροφορήσει σχετικά με θέματα καταναλωτών, να δεχτεί τα παράπονα και τις καταγγελίες σας και να διαμεσολαβήσει εκ μέρους σας για την επίλυση τους.

Οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι Δευτέρα με Πέμπτη 09:00 με 15:00 και Παρασκευή 09:00 με 14:00.

Το φαξ μας είναι 22516118 και η ταχυδρομική διεύθυνση μας είναι Τ.Θ 24874, 1304 Λευκωσία.

Παράλληλα μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα παραπόνου και να μας ενημερώσετε σχετικά με αυτό.

Εμείς θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το θέμα που σας απασχολεί, όταν ολοκληρωθεί η διερεύνηση του.

Είναι πιθανόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις, στην περίπτωση που το κρίνουμε σκόπιμο.

...τα δικαιώματα μου

  • Το δικαιώμα προστασίας από προϊόντα / υπηρεσίες που είναι επικίνδυνα για την υγεία και τη ζωή σου.
  • Το δικαίωμα προστασίας κατά της παραπλανητικής διαφήμισης
  • Το δικαίωμα να αποκτάς τα βασικά προϊόντα και υπηρεσίες που εγγυώνται την επιβίωση σου
  • Το δικαίωμα να διαλέγεις προϊόντα / υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές και σε ικανοποιητική ποιότητα
  • Το δικαίωμα να εκπροσωπείσαι ως καταναλωτής
  • Το δικαίωμα για αποζημίωση σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων και ανεπαρκούςπαροχής υπηρεσίων
  • Το δικαίωμα απόκτησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες ώστε να είσαι ένας πληροφορημένος καταναλωτής
  • Το δικαίωμα να κατοικείς και να εργάζεσαι σε ένα υγιεινό περιβάλλον

...πώς μπορώ να προστατευτώ

Γίνε και εσύ ένας σωστά ενημερωμένος καταναλωτής και διεκδίκησε σε κάθε περίπτωση τα δικαιώματα σου.

Κάνε έρευνα αγοράς πριν αγοράσεις οποιοδήποτε προϊόν .

Παρακολούθησε τη Σχολή Καταναλωτών του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών για να μπορέσεις να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου και να μάθεις καλύτερα τις νομοθεσίες και τα δικαιώματα σου.

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών είναι ένας μη-κερδοσκοπικός, μη-κομματικός οργανισμός που προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών από το 1973. Μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε όλους τους βασικούς τομείς των δικαιωμάτων σου (παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για θέματα παραβίασης των δικαιωμάτων των καταναλωτών, θέματα υγείας και ασφάλειας τροφίμων, θέματα ποιότητας και ασφάλειας προϊόντων και υπηρεσιών κ.α.)

Γίνε μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών και προστάτευσε τα δικαιώματα σου. Η ετήσια συνδρομή είναι €25,00

...γιατί να γίνω μέλος

Γιατί αγαπητέ Καταναλωτή,

Πιστεύουμε ότι έχετε και εσείς όλες τις ευαισθησίες που πρέπει να έχει ο κάθε ενεργός πολίτης/καταναλωτής.

  • Γιατί δεν θέλετε να είστε θύμα εξαπάτησης. Θέλετε να προλάβετε, θέλετε να διεκδικήσετε αποκατάσταση.
  • Γιατί  θέλετε να συμβάλετε στη βελτίωση των όρων της αγοράς, με τις απόψεις σας ως καταναλωτής.
  • Γιατί το σύνολο των καταναλωτών είναι ισχυρότερο από τον κάθε ένα ξεχωριστά.
  • Γιατί η προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την πολιτεία πρέπει να ενισχυθεί.
  • Γιατί η διαφάνεια και η σωστή πληροφόρηση πρέπει να βελτιωθούν.
  • Γιατί οι αρμόδιοι, είτε εκτελεστικές αρχές είτε Βουλή, πρέπει να ευαισθητοποιηθούν ακόμα περισσότερο στα προβλήματα των καταναλωτών.

Αξιοποιώντας το ενδιαφέρον σας για τα προβλήματα των καταναλωτών, σας προτείνουμε την ενεργή εμπλοκή σας μέσω του ΚΣΚ, για να βοηθήσετε και εσείς στην προώθηση της επίλυσης όλων αυτών των θεμάτων: 

α) Εγγραφή ως μέλος (ετήσια συνδρομή €15 με δωρεάν αποστολή του τριμηνιαίου περιοδικού μας «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ»)

β) Εάν έχετε εξειδικευμένες γνώσεις (π.χ χημικός, νομικός, λογιστής κλπ) μπορείτε να γίνετε εθελοντής συνεργάτης/σύμβουλος στο Σύνδεσμο μας και να μας εκπροσωπείτε σε διάφορες Επιτροπές, φυσικά μετά από έγκριση του Δ.Σ, ή/και να δίνετε διαλέξεις στη Σχολή Καταναλωτών κ.α

γ) Εθελοντής για διάφορες δραστηριότητες του Συνδέσμου π.χ συμμετοχή στις Επαρχιακές Επιτροπές του ΚΣΚ.

Η δύναμη του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, στηρίζεται στη δύναμη του κάθε μέλους του.

ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!