Αρχική Σελίδα / Θέλω να μάθω... / …πώς να κάνω το παράπονο μου
Print this page
 
…πώς να κάνω το παράπονο μου
 

Ο ΚΣΚ είναι εδώ να σε συμβουλεύσει όταν παραβιάζονται τα δικαιώματα σου.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε ηλεκτρονικά, είτε στέλνοντας μας φαξ ή ταχυδρομικώς .

Στα πλαίσια της καλύτερης λειτουργίας του τηλεφωνικού του κέντρου αλλά και της καλύτερης εξυπηρέτησης των μελών του, έχει αναβαθμίσει τη λειτουργία του με νέο Παγκύπριο αριθμό.

700 00 700!

Το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΣΚ είναι στη διάθεση σας για να σας πληροφορήσει σχετικά με θέματα καταναλωτών, να δεχτεί τα παράπονα και τις καταγγελίες σας και να διαμεσολαβήσει εκ μέρους σας για την επίλυση τους.

Οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι Δευτέρα με Πέμπτη 09:00 με 15:00 και Παρασκευή 09:00 με 14:00.

Το φαξ μας είναι 22516118 και η ταχυδρομική διεύθυνση μας είναι Τ.Θ 24874, 1304 Λευκωσία.

Παράλληλα μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα παραπόνου και να μας ενημερώσετε σχετικά με αυτό.

Εμείς θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το θέμα που σας απασχολεί, όταν ολοκληρωθεί η διερεύνηση του.

Είναι πιθανόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις, στην περίπτωση που το κρίνουμε σκόπιμο.

 

 

 
Χάρτης Πλοήγησης
Όροι Χρήσης
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Copyright ©2012 Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών

Designed & Developed by NETinfo Plc

Επικοινωνία
 

Γραφείο Λευκωσίας – Κεντρικό Γραφείο
Διεύθυνση: Λεωφ. Ακροπόλεως 8, Γραφείο 302, 2006, Στρόβολος, 
Τ.Θ. 24874, 1304 - Λευκωσία 
Τηλέφωνο: 700 00 700 
Φαξ: +357-22-516118 
e-mail: info@katanalotis.org.cy

 

μέλος των οργανισμών: